mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

yummie yummie yummie I got love in my tummy

Kategori: Allmänt

Ätardag. Hård ätardag. Jag brukar ligga på 2400kcal nyttig mat och 300kcal aminosyror. Idag har jag bara ätit sådant som gör att ditt blodsocker ligger på så höga nivåer att du behöver rehab ett par dagar efteråt. 
 
Vitt bröd, jornötssmör, smör, ost, färskpotatis, sill, köttbullar, vaniljbullar, glass, sås, gräddfil, singoalla, Daim rocks, oreos, ägg, juice, kaffe, hallon/blåbärs paj, spaghetti&köttfärssås, lösgodis, mjölk...
Detta ger mig ungefär 5000kcal. 5000! Hetsätning till max. Blir ingen ätardag ett tag framåt.
 
Nu kommer jag ligga i en koma tills att det är dags för gym och promenad imorgon. 
 
och du, vi ses på gymmet!
 
Glada påväg till midsommarmaten med min föräldrar!
 
Man får vad man förtjänar! SVULLEN
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: