mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Rygg som en tegelvägg

Kategori: Allmänt

Körde ett morgonpass med Sebbe. Tungt ryggpass. Målet var 5rep x 5 set idag.
Övningar:
Chins, 10 x 5 egen kroppsvikt
 
Marklyft:
Uppvärmningsset
80x1, 100x1
Arbetsset
120x1, 130x1, 120x3
 
Latsdrag
5 x 5 på nivå 13.
 
Rodd
4 x 5 nivå 13
1 x 5 nivå 14
 
Hårt pass. Full fokus på form. VIKTIGT när det gäller tunga vikter.
 
Nu blir det jobbet!
 
 

Kommentarer

  • Johan von Schlanbusch säger:

    Tjena,
    ser bra ut, ökar du fortfarande i rodden?=)

    Svar: Hej och tack!Målet har inte varit styrka eller att öka i vikter på ett tag men har sakta men säkert börjat ta mig uppåt. Dock anser jag att känslan i muskeln ska styra övningen och vikten. :)
    Alexander

    2012-07-02 | 03:48:25

Kommentera inlägget här: