mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Ben, ben, ben, ben och lite mer ben

Kategori: Allmänt

Ska vi köra lite ben idag kanske? Aaadå. Jobbade så mycket förra veckan så tiden att gå till gymmet har helt enkelt inte funnits. Hann tyvärr bara 4/5 pass. Men det är inte hela världen. Hade även ätardag igår. Höll mig ganska försiktigt på 4000kcal. Men det var inte mycket mat som var "skräp" och onyttigheter. Jobbade 7-17 på Ryhov och sen cyklade jag direkt till min farmor och farfar på Ekhagen för att baka och fika. Det var otroligt trevligt och uppskattades från båda håll. 
 
Efter en stadig frukost med 60g fiberhavregrynsgröt med kanel, 1 proteinshake och en kopp kaffe är jag nu redo för dagens aktiviteter.
 
Bilder på fikabaket. Hallonpaj <3
 
 
 
Farmors goda matlagning byggde denna kropp <3 yummie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: