mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Möte

Kategori: Allmänt

Hade möte med Anders idag. Det känns nu mycket bättre. Släpper pressen som låg på mig att formen skulle hållas. Volym och styrka är målet nu. 10%kroppsfett är max. Jag har gått upp från 71kg när jag vara hos honom förra gången till 74 idag, det är 4 veckor. Jag hade 6,21% fett då och 7,12% nu. Men jag har även gått upp endel muskler, 2kg sedan förra mätningen, men då hade jag även tappat muskelmassa pga för hårt deffande sista veckan. Jag har även ansamlat en massa vätska som vi hoppas på kommer försvinna inom 4 veckor. 
 
Jag har kvar min diet, iaf en plan att kunna gå efter. Men det viktigaste är kaloriintaget och proteinet vilket är det jag kommer sikta på att uppfylla. 
 
Nu ska jag till gymmet innan det är dags för jobb. 
 
vi ses där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: