mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

I'm a monster

Kategori: Allmänt

Benpass; Tung framsida och vader.
Tips 1:
Tröja på, hörlurar i. Va i din egna värld. Skit i spegeln. Kom ihåg känslan. Du är ett monster. Blunda om det behövs. Pressa. Känn hur du flyttar vikten istället för att se det. Känslan, du är ett monster. Du älskar att köra ben.
 
I början av deffen var mina benpass såhär. Stenhårt. Sen tappade jag det. Undrade vad som hände. Efter idag vet jag. Det är såhär det ska kännas!
 
Tips 2:
Kör ben eller rygg dagen efter din ätardag. Du kommer ha mycket mer energi och du kommer få igång din förbränning till 100 eftersom du kör en så pass stor muskelgrupp och pressar dig till max. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: