mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Det växer så det knakar

Kategori: Allmänt

Känns bra såhär dagen efter ett hårt benpass. Tränigsvärk och en aning svullna. Det gillar vi. 
 
Idag ska jag köra bröst och biceps. Lutar åt bänkpress, lutad hantelpress, flyes i kablar och med hantlar, bicepscurl med rak stång, preacher curls enhands, framåtlutad concentration curls och TRX curls. Kommer bli grymt!
 
Några helt okej bilder på dagsformen på benen. Jag kan säga att det är där det lägger sig vikt just nu. Vi arbetar på weekspot nr1.
 

Kommentarer

  • Johan von Schlanbusch "Johnny Blazer" säger:

    niice! Satan vad deffad du är.. ser ju ådrorna =)

    Svar: Tack! :)
    Alexander

    2012-07-18 | 22:45:09

Kommentera inlägget här: