mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Brytpunkt

Kategori: Allmänt

Imorgon är det 4 veckor sedan jag slutade med deffen. Jag ställde mig på vågen idag och ser att jag gått upp 4kg. Det är inte bara muskler. Tråkigt att jag inte lyckades hålla formen. Jag tror att det beror på mina ätardagar. Det är något som INTE fungerar för MIG. Fungerar säkert för många men min kropp sög åt sig allt som en svamp i vatten. Det är så stor press i att hålla formen och samtidigt bygga. Jag funderar på att byta målsättningen till att bara bygga muskler och skita i formen. Släppa pressen och bara fokusera på att bli större och starkare. Bli ett monster. Har bokad tid hos Anders imorgon så får se vad han säger. 
 
Nu ska jag iväg till gymmet för ett benpass.
 
Vi ses på gymmet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: