mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Hårt

Kategori: Allmänt

Har inte uppdaterat så mycket det senaste. Har haft fullt upp med jobbet! 
 
Igår hade jag en vilodag. Skulle handla present till pappa och kolla på inlines med Lina innan jobbet så det passade bra. Har haft en sådan fruktansvärd träningsvärk i benen sedan benpasset i måndags. BRUTALT! Idag är första dagen jag inte behövde rulla mig ur sängen och "ojja" mig till toaletten på morgonen. 
 
Idag ska jag köra rygg/mage. Dock var det så sjuk tungt på jobbet idag så jag känner att jag måste ta en pwo. Bara dagar som denna tar jag en liten extra energikick! 
Upplägget blir:
 
Chins
Framåtlutad rodd
Latsdrag
Enhandsrodd
2 specialövningara för lats.
 
Situps på boll 
Sida på boll
Knäresningar
Sneda knäresningar
 
Mage kör jag alltid MAX x 3. 
 
 
 
 
Dieten är inte den enklaste att hålla när det bjuds på godsaker hela tiden! Räknar för fullt för att hålla mig inom "kaloriramen".
Det var dags för en ny hylla. Billigt och bra!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: