mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Lyxfredag

Kategori:

Räknade till mig själv 2st Jalapeno burgare och en hembakad proteinbulle. 1-1,5dl whey vanilj 1-2ägg (jag la till mandelmjölk då jag bara hade 1ägg) 1msk Stevia 1msk kanel Garnering Light Philidelphia ost Stevia Kanel Blanda ihop whey och ägg till en smet i en kaffemugg. Blanda sedan i kanel och stevia. In i micron tills den hårdnat (ca 45sek). Ta ut ur muggen. Vänta tills den svalnat (kan delas i två) och bre sedan på osten. Strö över stevia och kanel. Klart! Blev ett hårt axel, tricepspass idag men avslutande 3 övningar mage. Grymt bra pass. Nu ska jag skynda mig att hämta min kära sambo. Vi ses på gymmet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: