mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Trots ledigt var det fullt upp idag. Handla, städa, instruktion, laga mat, diska, träna och fotografering. Fotograferades för www.formadinträning.se. Värt att gå in och ta en titt!
 
Insåg idag att jag gjort fel under bulken. Jag har råkat räkna på att 112g kokt ris var samma sak som 100g okokt vilket är det jag ska äta lunch och middag. Korkat. 285g kokt är samma som 100 okokt. Jag har alltså legat på ett ordentligt underskott med både fett och kolhydrater. Inte undra på att jag har varit hungrig de senaste veckorna! Nu när vi är back om track så ska vi nog kunna bygga lite ordentliga muskler. Game on!
 
Det är skönt att variera kosten en aning. Istället för en shake så gör jag proteinkladdkaka och toppar med några jordgubbar. Mumma! 
 
 
Att vakna till ett mms med denna bild är helt okej! ;)
 
och du, vi ses på gymmet!

Kommentarer

  • stroppen säger:

    haha älskar bilden!!

    2012-06-29 | 00:32:03

Kommentera inlägget här: