mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

The hulk is back in town

Kategori: Allmänt

Jag hade en liten downperiod. ca 3 dagar. Efter mitt firande att deffen var över. Usch. Men nu känns det bra, formen är påväg tillbaka och pumpet är som aldrig förr. JAG ÄLSKAR DET. Det är detta jag är född till att göra. Midsommar idag och gymmet är stängt, för er dödliga då. Jag ska dit nu innan det blir midsommar-firande. Men dieten kvarstår. Det är inte ätardag idag. Tung baksida lår och lätt framsida står på schemat. Kanske blir en 100rep benspark. Vi får se. 
 
Pass igår:
Bröst/biceps. Uppvärmning 2 set bröst, 3 övningar TUNGT och en lätt + Biceps med samma upplägg. Körde ny blandning på övningar. Resultat kommer till den som inte ger sig!
 
Bilder från igår. De är dåliga i jämförelse med formen som visades upp under passet. NÖJD.
 

Kommentarer

  • C säger:

    Trodde inte du var den som skulle stå och ta spännisbilder i spegeln, men ack så fel man har ibland!

    Svar: Haha, jag vet inte vem du är och för det första är det lättare att hålla koll på form och förändring. Dessutom fungerar det som en morot för mig och förhoppingsvis som lite motovation för andra. Tycker du det är stötande eller anser det opassande så behöver du inte läsa :) tack iaf för att du stannade förbi och kommentetrade.
    Alexander

    2012-06-24 | 22:30:28

Kommentera inlägget här: