mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Tenta-ångest

Kategori: Allmänt

Det finns bara ett sätt att stoppa den...på gymmet! Hade bestämt mig för att inte gå dit idag. "Ey Alexander, ta det lugnt idag och bara plugga inför tentan imorgon" Yeah right det gick ju sådär bra. 11.00 så stod jag vid första övningen och stånkade. Det blev ett stenhårt axel och tricepspass. Jag hade ett otroligt bra pump genom hela passet vilket iaf för min del ger mig motivation, men jag har även funnit att jag lyfter tyngre och mer kontrollerat vilket i sin tur nu under deffen sparar på mina muskler och förhindrar att jag skadar mig.

Nu ska sista plugget göras innan sängdags.
ps. Träningsvärken i benen från igår är INTE att leka med. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: