mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Tävling

Kategori: Allmänt

Nu åker vi på första tävlingen. Eller iaf för att titta på den. Det ska bli otroligt roligt att få lite känn i fingrarna och idéer om hur det ser ut och kan gå till när det inte är en Mr.Olympia tävling som är ihopklippt och kommenterad av ryssar på youtube.

Det blev ingen träning igår, tiden fanns inte till efter en 3:e arbetsnatt då jag senare skulle åka till Skövde för att fira Tony:s 25års dag. Det blev något av en ätardag igår. Men hade bestämt mig redan då att ha 2 dagar nu till att fira att deffen är över. Men lite hipsomhapp! Åt bara 2 kakor och chips och så!

Idag är den egentliga ätardagen. Blir inte riktigt samma känsla när jag fuskade igår. Men idag ska jag bara äta och njuta av dagen, försöka iaf, med både snabbmat, grillat och alkohol. Träning ska försöka hinnas med men kan inte lova något.

Imorgon blir det strikt igen. Så strikt det kan bli för att komma in i rutin igen. Ska bli skönt. Längtar tills nästa år och när jag ställer mig på scenen och visar alla vart skåpet ska stå! (inser nu att den generella bilden av kroppsbyggare är "släpp kylskåpet" utseendet så blir det en otroligt korrekt mening helt plötsligt).

Nej nu hinner jag inte skriva mer. Dags att åka om vi ska hinna!

Och du, vi ses på gymmet.



Vi kallar det för Chips-metoden. Funkar varje gång.

Kommentarer

  • Albin säger:

    Ser riktigt bra ut Alex, du ger min guidemage motivation... till att dra ner lite på onyttigheterna..

    Svar: Vad bra! :) Sålänge du är nöjd så är jag nöjd :)
    Alexander

    2012-06-18 | 18:03:12

Kommentera inlägget här: