mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Sommarträning

Kategori: Allmänt

Sommarlovet har börjat, nästan iaf. Fick hoppa in och jobba på Ryhov idag, Cash is king! Idag blev det den berömde vilodagen, men för att inte helt och hållet ligga på latsidan så cyklade jag till och från jobbet!
Gårdagens pass var ett tungt ryggpass. När man kör rygg så är det otroligt viktigt med en ordentlig form och kontrollerade reps. Och med en ordentlig uppvärmning för att smörja lederna och pumpa upp latsen ;)
Nej nu ska jag äta en till deffboll och dricka lite kaffe innan jag gottar ner mig i sängen med min kära sambo. Men du, vi ses på gymmet!
Recept: Mixa ihop 230 g avrunna kikärtor, 30 g jordnötssmör och 30 g valfritt proteinpulver (Använde Whey Fx, milk chocolate). Tillsätt vatten tills önskad konsistens uppnåtts. Rulla bollar som du sedan ställer kallt, gärna i frysen. Det går att använda nästan vad som helst till topping och smaksättning. Vi använde arrak, kakao och kokos och det blev riktigt bra!

Hela satsen är: 554,4 kcal, 46,58 g protein, 20,58 g fett, 49,14 g kolhydrater.
Mixa ihop 230 g avrunna kikärtor (1 burk), 30 g jordnötssmör och 30 g valfritt proteinpulver (jag tog chokladkasein). Tillsätt vatten tills önskad konsistens uppnåtts. Rulla bollar som du sedan ställer kallt, gärna i frysen.
554,4 kcal, 46,58 g protein, 20,58 g fett, 49,14 g kolhydrater

Kommentarer


Kommentera inlägget här: