mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Rygg som en vägg och ben som stockar

Kategori: Allmänt

Vi börjar med gårdagen. Ben. Snabbt. Hårt. Tungt. Det är så vi vill ha det. Som sagt har jag en ny split just nu vilket gör att jag bara körde framsida och vader som pass 1. Tunga framsida och vader. Passet igår blev en aning kort men övningarna blev. 

Som alltid 2-3 uppvärmningsset för att få igång ett riktigt pump.

7 x 3     - Knäböj SMITH
7 x 3     - Liggande benpress
7/10 x 3 - Benspark. + ett sista utbränningsset
10 x 3 - Stående vadpress

Efter detta var vi tvugna att springa då vi skulle skjutsa Linas bror till Nässjö. 

Idag blir det rygg. Jag har haft lite problem att få till en bra variation på ryggövningarna men vi får se om jag inte lyckas hitta på något idag!
Tanken är iaf:
10 x 3 Chins
10 x 3 Marklyft
10 x 3 Framåtlutad rodd
10 x 3 Lat pulldown
10 x 3 Shrugs
10 x 3 Ny övning 


och du, vi ses på gymmet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: