mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Perfekt week och fotografering

Kategori: Allmänt

Målet är satt på en perfekt week. Den består av två saker. Träning och kost. Allt ska sitta. Rätt tid, rätt mängd, rätt intensitet. 2700 kcal om dagen och minst 5 träningspass. Kommer bli hårt med midsommar mitt i men en fuskdag är tillåtet. Fast bara kanske denna vecka. Firandet av att deffen var slut blev lite för hårt. 
 
Imorgon väntar ett grymt axel och tricepspass. LÄNGTAR! Vad det blir för övningar får vi se när det väl är dags. Det viktiga är att inte fastna på samma övningar utan variera sig.
 
Nu behöver jag sova då vi ska till Göteborg för att se Billy Talent på kvällen! :)
 
Godnatt. Och du, vi ses på gymmet.
 
Några bilder från fotograferingen med Pelle från www.formadinträning.se. *Bilderna kommer upp imorgon då de fick för sig att ligga på tvären. *
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: