mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Kvällsträning

Kategori: Allmänt

Kvällsträning och det var ben på schemat. Jag hade laddat hela dagen för detta underbara pass. Men när jag väl skulle gå dit så upptäckte jag att jag slarvat med min matuppladdning och energin var slut. Det resulterade i ett riktigt platt pass med några enstaka frustrations skrik och sura miner. Jag får be om ursäkt till min kära sambo som fick stå ut med allt gnäll. Lesson learned och nu går vi vidare. Mat och sömn så laddar vi för en ny grym dag.

Men du, vi ses på gymmet!

Hittade idag en grym deff-kladdkaka som går att göra på under minuten.
1dl whey choklad, 1tsk kakao, 1/2 dl vatten. Blanda i en skål och in i mikron 25-30 sek. Toppa med bär. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: