mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Frukost som en chef.

Kategori: Allmänt

Frukosten är det viktigaste målet på dagen? om inte annat ett av de dagaste och mest efterlängtade! Min diet har bestått av en och samma frukost i 10 veckor, mer eller mindre. 1dl havregrynsgröt/fiberhavregryn gjord i micron, 2 kokta ägg med antingen salt eller kaviar och när jag känner mig vågad Wasa husman med lite smör och ost. Självklart tillkommer kaffe, omega 3 och Mivitotal varje morgon! :)
Igår låg jag så mycket efter med mina kalorier och mitt fett så jag fick lyxa till det med knäckebröd med avokado och aromat och ett glas mjölk. Mina smaklökar älskade mig vid detta tillfälle, dock vet jag inte om min kropp ville uttrycka samma glädje!
Nu bär det av mot dop!
Men du, vi se på gymmet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: