mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Festligheter och överraskningar

Kategori: Allmänt

Dopet igår bjöd på både det ena och det andra. Helt plötsligt kom en vändning som ingen var beredd på DE GIFTE SIG. Otroligt roligt och jag önskar herr och fru tant Eva och farbror Patrik all lycka!

Efter dopet väntade en snabb vända på gymmet. Att vara instruktör har sina förmåner så jag var helt ensam där. Bröst och biceps på schemat. Ett tips när du tränar bröst är att värma upp axlar ordentligt då du kommer att nyttja dem varesig du vill eller inte. Som sagt bröst, biceps. Körde ett tungt pass, så tungt jag vågade när jag var själv iaf! 5 övningar bröst och 5 bicpes. 10/failure x 3 set. Underbart. Avslutar alltid med att sänka vikten och kötta ut det sista på båda muskelgrupperna.
Efteråt så var de reunion för alla som jobbat på akademien de senaste åren. Mycket bra stämning och sköna människor. Det var jag och personalen som inte drack. Men är jag ledsen för det? Nej, jag älskar att deffa så jag ser det inte ens som en uppoffring!
Idag ska min sambo och jag köra ett pass tillsammans. Jag hoppas på att kunna övertyga henne att vi ska köra ben.
Men du, vi ses på gymmet!
Peace
Glada deffare på dopfest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: