mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Deff 2012 - Resultat

Kategori: Allmänt

Deffen är klar för denna gång. Här kommer bilder från resan. Känslorna av att vara klar är blandade. Jag älskar att hålla på med deffandet då kroppen förändras till något som jag vill ha. Men det ska bli skönt att satsa på att bygga muskler nu. Målet är att tävla nästa år. Vi går från detta och ser vart vi kommer.  Och du vi ses på gymmet!

Deffperiod 10 April - 15 Juni.






5 December 2011


4 Februari 2011


2 Mars 2011



3 April 2011


12 April - Deffen har börjat.



26 April - 2 veckor in på deff



29 April



3 Maj



9 Maj



11 Maj



16 Maj



16 Maj - Samma dag som förra men olika känsla på resultat.




3 Juni



5 Juni - Fotografering med Lina



 5 Juni - Fotografering med Lina




5 Juni - Fotografering med Lina



5 Juni - Fotografering med Lina



8 Juni



10 Juni



11 Juni


13 Juni



13 juni



15 Juni - Slut deff

Kommentarer


Kommentera inlägget här: