mycket mer fitness

Här börjar min resa mot fitness och bodybuildingens stora scen. Det är en lång väg att gå och jag kommer älska varje steg jag tar.

Dan före dopparedan

Kategori: Allmänt

Nej men dagen innan ätardag. MUMS. Jag är laddad till 1000. Det känns kanske konstigt och främmande för er som inte håller på med detta men ätardagen är något jag ser fram emot, typ som lördagsgodis. Imorgon ska jag hem till mina föräldrar och äta. Eller visst jag ska äta vad jag vill, när jag vill och hur jag vill hela dagen men just imorgon blir det midsommarmat. Mysnivån på 2000. 
 
Igår midsommar: En trevlig tillställning må jag säga! Sådär supersvenskt lagom bra. Det tycker vi om. 
 
Idag är det träningsfritt. Träningsfritt. Träningsfritt. Skumt. 2 dagar utan att träna (med imorgon då). Och en ätardag på det. Hur ska det gå ihop sig? Äsch, den som lever får se. I värsta fall lägger jag på mig lite för mycket på resan och får en lite hårdare deff innan tävling. Nu strax ska jag ut och gå (så mycket kunde jag hålla mig helt från träning). 
 
Benpasset igår bjöd på TUNG baksida. Raka marklyft 10x3, "enbenscurl" 7x3 och pilatesboll Max x 3. Efter var det benpress i maskin 20 x 3 och benspark 20 x3. Avslutade med 2 övningar mage Max x 3 på båda. 
 
Bilder från igår.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: